31 октомври 2015 г.

October Wrap up

October Wrap up


Като брой този месец не беше пълен провал ,но ами пак малко се отклоних от първоначалния си план,но съм доволна прочетох едни невероятни книги и май трябва да благодаря на много от вас особено за Пърси Джаксън.
Започнах месеца с Лунно сияние,за която не написах ревю,не знам защо не беше лоша ,но не беше и кой знае какво.Поне беше кратка и се чете бързо.Като за отбиване на времето става.
След това продължих с Разбий ме (ревю) Похитителя на мълнии(ревю) и Алена кралица(ревю).
И разбира си Хари Потър и ордена на феникса,дори няма какво да кажа ,знаете че Хари ми е слабост.Съвсем на скоро завършех и Принц с часовников механизъм(ревю).
И дойде този момент от месеца точно към края,когато Памела я налегна мързела и трябваше да прочета нещо ,ама напълно различно и избрах Наслади се на мига на Нора Робъртс по препоръка на приятелка.Като цяло идеята е сладка,леко се чете,все пак е любовен роман ,но все си търся тръпката в книгите.На другия ден прочетох и ще те чакам ,на която до ден два ще пусна ревюто.И съвсем накрая ,тоест последния ден от месеца прочетох Крес и това беше перфектният завършек на този доста успешен за мен месец,утре ще пусна ревю и за нея.

Колкото до TBR вече написах пост ,за да не става този прекалено дълъг.Коя е вашата любима книга през този месец.

4 коментара:

  1. Бих ти препоръчала да прочетеш Крадецът на книги,много тежка книга и същевремено толкова интересна,просто книгата е уникална...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз от доста време искам да я прочета,но да имам повече време,може би коледната ваканция,благодаря за препоръката.

      Изтриване
    2. Като става на въпрос за творчеството на Зюсак изобщо няма да сгрешиш и ако прочетеш „Аз съм пратеникът“. С която и от двете книга за да запознаеш първо няма шанс да сгрешиш и двете са великолепни!

      Изтриване
    3. Прочетох за какво става дума и звучи доста интересна ,ще я имам предвид.

      Изтриване